Trzydniowy rekreacyjny wyjazd do Zbiczna…

Dnia 6 września 2017 r. liczna grupa uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy Caritas Diecezji Toruńskiej im. Św. Jana Pawła II w Iłowie – Osadzie wybrała się na trzydniowy wyjazd do Ośrodka Wypoczynkowego Rytebłota w Zbicznie. Pierwszego dnia po pysznym obiedzie zapoznaliśmy się z Ośrodkiem i zostaliśmy zakwaterowani w pokojach. Następnie wszyscy uczestniczyli w grach i zabawach integracyjnych, podczas których było śmiechu co nie miara. Po kolacji zorganizowano niebywałą niespodziankę dla uczestników wycieczki, a mianowicie przybył do Ośrodka DJ Robert, który doskonale poprowadził zabawę taneczną, idealnie trafiając w gusta muzyczne naszych uczestników. Po wyczerpującym dniu wszyscy byli tak zmęczeni, że od razu udali się na odpoczynek. Rano po smacznym śniadaniu odbył się ciąg dalszy zajęć tj. gry integracyjne oraz zabawa taneczna w stylu country. Na zakończenie dnia wszyscy braliśmy udział w zorganizowanym dla nas ognisku pod zadaszeniem, piekąc na ogniu kiełbaski i chlebek. Ostatniego dnia pobytu po śniadaniu i spakowaniu bagaży wybraliśmy się na długi spacer po pobliskim lesie oraz nad jezioro, gdzie zwiedzaliśmy okolicę i podziwialiśmy piękne widoki Brodnickiego Parku Krajobrazowego. Gdy wróciliśmy ze spaceru, posililiśmy się pysznym obiadem i nadszedł czas, by wrócić w swoje również piękne i niezwykle malownicze okolice.  Długo jeszcze będziemy wspominać piękne widoki i miło spędzony wspólnie czas.